Kas geriau: Google Ads ar SEO?

Kas geriau: Google Ads ar SEO?

Lyginti paieškos variklių optimizaciją ir „Google Ads“ (mokamą reklamą) yra tas pats, kas lyginti pomidorą su agurku. Tiek vienas, tiek ir kitas padeda iššokti į aukštesnes paieškos sistemų rezultatų vietas pagal nurodytus raktažodžius, tačiau šis tikslas yra pasiekiamas visiškai kitais metodais per skirtingą laiko tarpą. SEO pasireiškia per organinius rezultatus, o tuo tarpu mokamos reklamos atsiranda sumokėjus paieškos sistemai.

Ir vienas ir kitas gali padėti tapti labiau pastebimais internetinėje erdvėje, tačiau svarbu suprasti, kad jie veikia skirtingai, pasireiškia per ne vienodą laiko tarpą ir gali atnešti skirtingus rezultatus. Taip pat yra ir su pomidorais bei agurkais – abejos yra valgomos, tačiau viena yra daržovė, o kita plačiau paanalizavus paaiškėja, kad vaisius, tačiau iš abiejų salotos gaunasi visai neblogos. Panašiai yra ir su SEO bei Google Ads, nes po vieną jie atlieka savo darbą, tačiau jų kombinacija visada yra efektyviausia. Norint palikti ilgą ir neišdildomą skaitmeninį įspūdį prekės ženklams yra rekomenduojama naudoti ir vieną, ir kitą tam, kad būtų efektyviausiai išnaudojami interneto resursai.

Paieškos variklių optimizacija ir mokamos reklamos veikia vardan panašaus tikslo. SEO tikslas yra padaryti svetainę labiau patrauklią lankytojams kuriant turinį, kuris atitiks jų siekius bei bus jiems priimtinas. Šiuo atveju nėra apsiribojama vien tik turiniu ar kuriamais vaizdo įrašais, tačiau ir bendru svetainės išdėstymu bei dizainu. Tuo yra siekiama pateikti internetinį puslapį kaip pritaikytą vartotojams, lengvai valdomą bei naršomą, o tai yra pasiekiama suteikiant galimybę lankytojams naršyti pačiu logiškiausiu ir patogiausiu būdu.

Tuo tarpu „Google Ads“ yra paprasčiausia internetinės reklamos forma. Jos veikia labai paprastai, tai yra kiekvieną kartą reikia mokėti už kiekvieną lankytojų paspaudimą. Šie skelbimai rodomi vartotojams suvedus atitinkamus raktažodžius užklausoje ir taip pasirodyti atskiroje paieškos sistemos rezultatų grafoje. Kitaip sakant, tokiu būdu galima tapti matomiems dar prieš susikuriant internetinę reputaciją Google atžvilgiu ir pradedant daryti SEO. Todėl galima suprasti, kodėl yra rekomenduojama abu metus kombinuoti, nes taip yra pasiekiami patys geriausi rezultatai.

Ar Google Ads padeda svetainės SEO? Mokama reklama ir paieškos variklių optimizacija gali puikiai veikti kartu. Prekių ženklai, kurie nuolatos ir akylai stebi savo reitingus bei organinį srautą gauna galimybę efektyviai panaudoti raktažodžius savo puslapio reklamai. Tai yra puikus būdas sugeneruoti srautą pagal tas užklausas, kurios neparodo Jūsų svetainės pirmajame puslapyje. Google reklamos taip pat gali tapti geru testavimo įrankiu pagal tai kaip vartotojai reaguoja į atitinkamus raktažodžius. Pavyzdžiui, galima sukurti reklamas toms frazėms, kurias dar tik planuojama optimizuoti. Taip galima stebėti lankytojus, kurie paspaudžia ant reklamos ir matyti kaip jie elgiasi atsiradę svetainėje, kokius žingsniu atlieka, ar perka produktą ir t.t.. Taip galima suprasti ar yra verta toms frazėms atlikti paieškos variklių optimizaciją.

Panašiai galima elgtis ir palengvinti SEO darbus pagal tai, kaip viskas gaunasi naudojant mokamas reklamas. Atrandant raktažodžius, kurie yra dažnai ieškomi, tačiau jau yra pakankamai gerai apdoroti bei išnaudoti konkurentų, o juos aplenkti prireiks labai daug darbo ir finansinių išteklių bei iš anksto suprasti, kad to daryti nėra verta. Šiuo atveju yra geriausia naudoti reklamas, kurios kainos net mažiau.

Kiekvienam puslapiui kuriant skaitmeninę strategiją reikia suprasti pagrindinius skirtumus tarp paieškos variklių optimizacijos ir mokamos reklamos tam, kad nebūtų švaistomi resursai ten, kur to nereikia daryti. Kuo geriau įmonės išnaudoja abejas praktikas bei jų siūlomus pranašumus, tuo didesnės sėkmės galima tikėtis internetinėje erdvėje.

Skaityti daugiau: Kas yra Schema Markup?