Blogas

Neuromarketingas ir sėkmė internetinėje erdvėje

Jeigu nesate naujokai skaitmeniniame pasaulyje ar bent kiek esate susipažinę su rinkodaros pagrindais, tai terminas neuromarketingas neturėtų būti negirdėtas. Tačiau ar apskritai žinote, kas tai yra, o dar svarbiau, kam to reikia? Žemiau pasidalinsime savo įžvalgomis, kurios  apie šį reiškinį daugiau sužinoti, nes tai yra labai svarbi, ne tik vizualinė, bet ir su paieškos variklių optimizacija …

Skaityti daugiau

Penkios priežastys, kodėl reikia nuolatos prižiūrėti savo internetinį puslapį

Taigi, visai nesenai paleidote savo internetinį puslapį su visais reikalingais aspektais, tai yra puikiu dizainu, patrauklia vartotojo sąsaja bei geru turiniu. Viskas tvarkoje, tačiau reikia suprasti, kad norint ir toliau augti ar net išlaikyti turimas pozicijas internetinėje erdvėje to neužtenka. Tiesą sakant, tai viso labo yra tik pati pradžia. Neretai įmonės paprasčiausiai skiria nemažai lėšų …

Skaityti daugiau

Atgalinės nuorodos: kiekis ar kokybė?

Tiems, kurie nežino, tai yra tiesioginės nuorodos į svetainę, kurios yra talpinamos kituose puslapiuose. Jos yra laikomos svarbiomis rinkodaros pasaulyje, nes leidžia paieškos sistemoms surasti informaciją apie realų svetainės aktualumą. Žinoma, kad seniau viskas buvo paprasčiau:  tinklalapis su daugybe nuorodų buvo laikomas svarbesniu už tuos, kuriose jų yra ne tiek daug. Būtent dėl to ir …

Skaityti daugiau

Kaip schema markup padeda svetainės SEO?

Nepaisant to, kad ir kokia išmani pasirodytų „Google“ sistema, tačiau iki šiol jai yra sunku suprasti apie ką iš tikrųjų yra analizuojamasis puslapis. Paprastai tariant, paieškos rezultatai yra demonstruojami pagal raktažodžius, o ne pagal turinį puslapyje, todėl kartais yra pateikiama netinkama informacija. Būtent čia ir į žaidimą įžengia schema markup. Pastaroji prie visų svetainės metaduomenų …

Skaityti daugiau

Kokias naudas teikia paieškos variklių optimizacija?

Nors „Google“ dar niekur nėra atvirai pasakiusi, kiek per dieną sulaukia užklausų, bet vis tiek galima drąsiai teigti, kad skaičius turėtų būti tikrai nemažas. Kai kurie ekspertai mano, kad per dieną jų gali būti daugiau nei 3.5 milijardo. Trys su puse milijardo per vieną parą. Skaičius, kuris skamba įspūdingai ir čia tik pačiame pagrindiniame paieškos variklyje, …

Skaityti daugiau

Ką reikia žinoti apie raktažodžius ir kaip juos tinkamai pasirinkti?

Pagrindinė užduotis atliekant raktažodžių analizę yra supratimas, kokia vis dėl to yra ta auditorija, kuri ieško informacijos ir kurią būtų galima nukreipti į Jūsų puslapį. Analizuojant reikalingas frazes galima išgauti nemažai specifinės informacijos apie savo tiesioginį ir potencialų vartotoją, o visos jos turėtų atsakyti į šiuos paprastus, bet kartu ir pagrindinius klausimus: Ko žmonės ieško? …

Skaityti daugiau

„Schema Markup“: kas tai?

Paieškos variklių optimizacija yra procesas, kuris nuolatos keičiasi bei tobulėja arba tiesiog nestovi vietoje. Beveik kiekvieną dieną yra pasiūloma kažkokia naujovė, kuri gali pakeisti visą požiūrį į visą internetą. Viena iš naujausių evoliucijų yra „Schema Markup“. Tai yra ne tik naujausias, bet ir ganėtinai nežinomas SEO metodas, tačiau kartu vis dar ir vienas iš rečiausiai …

Skaityti daugiau

Kas yra SEO auditas?

Paieškos variklių optimizacijos auditas yra procesas, kurio metu yra išsiaiškinama kaip gerai Jūsų internetinė svetainė atitinka geriausias SEO praktikas. Tai yra pirmasis žingsnis, kuriant bendrą planą, kurio įvykdymas užtikrins rezultatus. Audito tikslas yra išsiaiškinti kaip įmanoma daugiau svetainės problematiškų dalių, susijusių su SEO bei organinės paieškos rezultatais. Dažniausiai atliekant šį procesą daugiausiai dėmesio yra skiriama …

Skaityti daugiau

Kas geriau: Google Ads ar SEO?

Lyginti paieškos variklių optimizaciją ir „Google Ads“ (mokamą reklamą) yra tas pats, kas lyginti pomidorą su agurku. Tiek vienas, tiek ir kitas padeda iššokti į aukštesnes paieškos sistemų rezultatų vietas pagal nurodytus raktažodžius, tačiau šis tikslas yra pasiekiamas visiškai kitais metodais per skirtingą laiko tarpą. SEO pasireiškia per organinius rezultatus, o tuo tarpu mokamos reklamos …

Skaityti daugiau

Kas yra Schema Markup?

Paieškos variklių optimizacija yra procesas, kuris nuolatos keičiasi bei tobulėja arba tiesiog nestovi vietoje. Beveik kiekvieną dieną yra pasiūloma kažkokia naujovė, kuri gali pakeisti visą požiūrį į visą internetą. Viena iš naujausių evoliucijų yra Schema Markup. Tai yra ne tik naujausias, bet ir ganėtinai nežinomas SEO metodas, tačiau kartu vis dar ir vienas iš rečiausiai …

Skaityti daugiau