Blogas

Google atnaujinimas

Spalio mėnesio algoritmų atnaujinimas: kova su „spam‘u“

„Google“ oficialiai patvirtino, kad paieškos rezultatuose visame pasaulyje ir visomis kalbomis bus išleistas algoritmo atnaujinimas, kuris bus skirtas kovai su šlamštu. Pasak jų, jis pasirodys jau šį spalį, o tai reiškia, kad laukti ilgai nebereikės, nes greičiausiai tai įvyks per keletą ateinančių dienų. Praktikoje yra taip, jog tiksli informacija apie šlamšto atnaujinimus pateikiama retai, išskyrus …

Skaityti daugiau

SEO

Ar socialiniai tinklai gali pagerinti SEO rezultatus?

Visi tie, kurie tiesiogiai nedirba su paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“ ar „Bing“, tikriausiai ir negalėtų atsakyti, kaip veikia jų reitingavimo algoritmai. Per pastaruosius 20 metų atsirado visa paieškos sistemų optimizavimo (SEO) praktika tam, kad būtų išsiaiškinta, kaip jos veikia ir kaip ši informacija gali padėti klientams užimti kuo aukštesnę vietą reitinguose. Galime pasakyti, kad …

Skaityti daugiau

svetainiu-dizainas

Kodėl tinkamas puslapio dizainas yra ypač svarbus?

Jeigu sunku suprasti, kodėl tinkamas internetinio puslapio dizainas prisideda prie sėkmės, tai ką tuojau papasakosime yra skirta būtent Jums. Žemiau paaiškinsime, kodėl vis dažniau svetainių kūrimas būtent tam skiria daugiausiai dėmesio ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį pasirenkant savo veiklos apipavidalinimą.  Kas patraukia akį dar prieš produkto įsigijimą internetinėje parduotuvėje? Tikrai ne siūlomų produktų gausa, …

Skaityti daugiau

atgalines-nuorodos

Ar įmanoma generuoti atgalines nuorodas nekuriant turinio?

Atgalinių nuorodų kūrimas neabejotinai yra viena iš kontraversiškiausių ir dažniausiai aptarinėjamų temų, kai yra kalbama apie SEO. Tai visai nesunku suprasti, nes praktiškai nėra įmanoma rikiuotis geresnėse „Google“ rezultatuose be nuorodų, kurios nuveda atgal į Jūsų puslapį. Taip yra kuriamas autoritetas internetinėje erdvėje, kuris matuojamas pagal pastarųjų kiekį ir kokybę. Net ir anksčiau minėtoji paieškos …

Skaityti daugiau

SEO-praktikos

Penkios klaidos, kurių SEO naujokams reikėtų vengti

Daugiau nei du trečdaliai visų paieškos užklausų taip ir baigiasi, be jokio tolimesnio veiksmo iš vartotojų. Tai reiškia, kad potencialūs pirkėjai neapsilanko ne tik pas Jus, bet ir pas Jūsų konkurentus, todėl tampa akivaizdu, jog SEO dar yra toli gražu neišsemtas šaltinis. Aišku, kad viską galima atlikti patiems ir taip sulaukti lankytojų per organinius rezultatus, …

Skaityti daugiau

Neuromarketinkas

Neuromarketingas ir sėkmė internetinėje erdvėje

Jeigu nesate naujokai skaitmeniniame pasaulyje ar bent kiek esate susipažinę su rinkodaros pagrindais, tai terminas neuromarketingas neturėtų būti negirdėtas. Tačiau ar apskritai žinote, kas tai yra, o dar svarbiau, kam to reikia? Žemiau pasidalinsime savo įžvalgomis, kurios  apie šį reiškinį daugiau sužinoti, nes tai yra labai svarbi, ne tik vizualinė, bet ir su paieškos variklių optimizacija …

Skaityti daugiau

Tinklapių-Kūrimas

Penkios priežastys, kodėl reikia nuolatos prižiūrėti savo internetinį puslapį

Taigi, visai nesenai paleidote savo internetinį puslapį su visais reikalingais aspektais, tai yra puikiu dizainu, patrauklia vartotojo sąsaja bei geru turiniu. Viskas tvarkoje, tačiau reikia suprasti, kad norint ir toliau augti ar net išlaikyti turimas pozicijas internetinėje erdvėje to neužtenka. Tiesą sakant, tai viso labo yra tik pati pradžia. Neretai įmonės paprasčiausiai skiria nemažai lėšų …

Skaityti daugiau

Atgalinės-nuorodos

Atgalinės nuorodos: kiekis ar kokybė?

Tiems, kurie nežino, tai yra tiesioginės nuorodos į svetainę, kurios yra talpinamos kituose puslapiuose. Jos yra laikomos svarbiomis rinkodaros pasaulyje, nes leidžia paieškos sistemoms surasti informaciją apie realų svetainės aktualumą. Žinoma, kad seniau viskas buvo paprasčiau:  tinklalapis su daugybe nuorodų buvo laikomas svarbesniu už tuos, kuriose jų yra ne tiek daug. Būtent dėl to ir …

Skaityti daugiau

Kaip schema markup padeda svetainės SEO?

Nepaisant to, kad ir kokia išmani pasirodytų „Google“ sistema, tačiau iki šiol jai yra sunku suprasti apie ką iš tikrųjų yra analizuojamasis puslapis. Paprastai tariant, paieškos rezultatai yra demonstruojami pagal raktažodžius, o ne pagal turinį puslapyje, todėl kartais yra pateikiama netinkama informacija. Būtent čia ir į žaidimą įžengia schema markup. Pastaroji prie visų svetainės metaduomenų …

Skaityti daugiau

Raktažodžiai

Kokias naudas teikia paieškos variklių optimizacija?

Nors „Google“ dar niekur nėra atvirai pasakiusi, kiek per dieną sulaukia užklausų, bet vis tiek galima drąsiai teigti, kad skaičius turėtų būti tikrai nemažas. Kai kurie ekspertai mano, kad per dieną jų gali būti daugiau nei 3.5 milijardo. Trys su puse milijardo per vieną parą. Skaičius, kuris skamba įspūdingai ir čia tik pačiame pagrindiniame paieškos variklyje, …

Skaityti daugiau