Raktažodžių analizė ir kaip juos tinkamai pasirinkti?

Raktažodžių analizė ir kaip juos tinkamai pasirinkti?

Pagrindinė užduotis atliekant raktažodžių analizę yra supratimas, kokia vis dėl to yra ta auditorija, kuri ieško informacijos ir kurią būtų galima nukreipti į Jūsų puslapį. Analizuojant reikalingas frazes galima išgauti nemažai specifinės informacijos apie savo tiesioginį ir potencialų vartotoją, o visos jos turėtų atsakyti į šiuos paprastus, bet kartu ir pagrindinius klausimus:

  1. Ko žmonės ieško?
  2. Kiek vartotojų to ieško?
  3. Kokiame formate jie nori gauti informaciją?

Būtent čia ir aptarsime pagrindinius įrankius bei metodus, kuriais galima atknisti visą šią informaciją bei pasidalinsime keliomis strategijomis, kurios padės išfiltruoti bereikalingus raktažodžius ir kurti kur kas išsamesnį bei efektyvesnį turinį. Pirmiausia, kaip ir marketinge, taip ir SEO, reikia suprasti, kas yra Jūsų svetainės tikslinė auditorija arba, kas per paiešką ateina į puslapį ir kam visa ši informacija yra iš tiesų aktuali. Šiuos klausimus reikia atsakyti dar prieš raktažodžių paiešką, nes prieš pradedant augimą reikia žinoti, kas per žvėris yra Jūsų vartotojas, ko jie ieško ir ko jie, apskritai, tikisi. Būtent šį žingsnį daugelis praleidžia, nes tai iš tiesų užtrunka ganėtinai ilgai ir kartais atrodo, kad kam reikia atlikti papildomą analizę, ypač jeigu jau yra žinoma būtent kokios frazės sugeneruoja didžiausius srautus.

Tai reikia suprasti bei atlikti dėl to, kad reikia atitikti tikslinės auditorijos poreikius ir tam, kad paspaudę ant pirmos pasitaikiusios nuorodos jie gautų jiems reikiamą informaciją, o ne visai tai, kas nėra susiję su jų paieška. Tikslus svetainės pritaikymas pagerins SEO rezultatus, nes paieškos varikliai tikrai įvertina vartotojų atmetimo dažnį (angl. bounce rate), o tai reiškia, kad jie atėję į svetainę joje pasilieka ilgesniam laikui, o ne iš karto peršoka į sekantį „Google“ rezultatą.

Greičiausiai turite mintyse apsibrėžę, ką veikiate, tačiau kaip tai padeda vartotojui, kuris ieško produkto, paslaugos ar paprasčiausios informacijos? Atsakymas į šį klausimą yra kertinis visoje raktažodžių analizės sėkmėje.

Tikriausiai iš anksto turite sugalvoję kelis raktažodžius, kuriuos norėtumėte panaudoti SEO. Tai turėtų būti paprastos frazės, kurios yra susijusios su Jūsų produktais, paslaugomis, kitomis svetainės temomis ir aišku, jog nuo to beveik visada ir reikia pradėti. Visus tuos raktažodžius reikia apdoroti su jų paieškos įrankiais tam, kad būtų įvertintas mėnesinis užklausų skaičius. Aišku, kad apie tai pakalbėsime šiek tiek vėliau, tačiau pačioje analizės pradžioje tai gali padėti suprasti ar iš viso apsimoka daryti SEO, ar bus sugeneruotas reikiamas organinis srautas ir t.t..

Atliekant išsamią raktažodžių analizę savo puslapiui paaiškėja, kad užklausų skaičius per mėnesį kiekvienam iš jų skiriasi ganėtinai ženkliai, tačiau ne visada reiškia, jog tūkstantis yra žymiai geriau nei 10. Viskas priklauso nuo parduodamų prekių unikalumo Ir jeigu pavyks tuos 10 apsilankymų į pardavimus, tai visas atliktas SEO gali atsipirkti net su kaupu. Aišku, kad norisi visados dirbti su raktažodžiais, kurių ieško dažniau, tačiau verta pasvarstyti ar ten nebus per didelė konkurencija ir iš viso darbo bei skirtų išteklių niekas neatsipirks.

Kadangi tiek retai ieškomi, tiek ir dažnai ieškomi raktažodžiai gali padėti Jūsų internetiniam puslapiui, todėl yra verta sužinoti apie užklausų per mėnesį kiekį tam, kad būtų pasirinkti patys geriausi iš jų. Ateityje plačiau papasakosime apie šį procesą ir pateiksime praktinių pavyzdžių.

Skaityti daugiau: Kokias naudas teikia paieškos variklių optimizacija?

Skambink dabar