Nors „Google“ dar niekur nėra atvirai pasakiusi, kiek per dieną sulaukia užklausų, bet vis tiek galima drąsiai teigti, kad skaičius turėtų būti tikrai nemažas. Kai kurie ekspertai mano, kad per dieną jų gali būti daugiau nei 3.5 milijardo. Trys su puse milijardo per vieną parą. Skaičius, kuris skamba įspūdingai ir čia tik pačiame pagrindiniame paieškos variklyje, o ką jau kalbėti apie smulkesnes žuveles, tai yra „Bing“ ir „Yahoo!”. Dabar tikrai neturėtų kilti klausimas, kaip galima atrasti daugiau klientūros savo įmonei ar tinklaraščiui. Tai reiškia, kad paieškos sistemos yra puikus būdas reklamuoti savo veiklą, o SEO pajungimas į savąjį rinkodaros arsenalą gali padėti tapti dar labiau pastebimais internetinėje erdvėje.
Kokios yra SEO teikiamos naudos?
Paieškos variklių optimizacijos naudų yra ne viena. Kadangi „Google“ stengiasi išrikiuoti svetaines pagal tai, kas yra aktualiausia lankytojams, tai nemažai puslapio optimizacijos elementų tiesiogiai veikia ir vartotojus. Net ir pačios minėtosios sistemos atstovai teigia, kad patogesnis naršymas prisidės prie galutinių SEO sėkmės rezultatų. Taip siekiama, kad pirmosiose vietose turėtų atsidurti tie puslapiai, kurie yra draugiškesni lankytojams.
Pirmiausia, reikėtų pakalbėti apie prekės ženklo žinomumą. Visi puikiai atpažįstame tai, ką matome ypač dažnai. Papildomas srautas gali padėti tai pasiekti, o kartu ir padrąsinti daugiau žmonių įsigyti būtent Jūsų produktus ar užsisakyti paslaugas. Juk jie jau ieško informacijos ir atranda jus, o Jums tereikia užbaigti patį pardavimą ir čia nereikia atlikti skambučių, siųsti užklausų ir kitaip erzinti potencialių pirkėjų.
Kadangi daugelis iš karto pagalvoja apie internetinę svetainę kompiuterio ekrane, tai reikėtų pakalbėti ir apie kitus išmaniuosius įrenginius, šiuo atveju – telefonus. Galbūt į tai reikėtų net labiau atkreipti dėmesį, nes jeigu puslapio versija netinkamai arba iš viso nėra pritaikyti mobiliesiems, tai natūralu, jog lankytojai ten užsibus ilgai, o taip ir pardavimo padaryti yra praktiškai neįmanoma.
Tęsiant apie pritaikymus, tai reikia paminėti ir jos užsikrovimo greičius, nes natūralu, kad šiais interneto laikais niekas nenori laukti net keleto papildomų sekundžių, kol pamatys reikiamą informaciją. Vienas iš SEO tikslų būtent ir yra skirtas tam, kad internetinis puslapis po optimizacijos veiks ženkliai greičiau.
Skaityti daugiau: Ką reikia žinoti apie raktažodžius ir kaip juos tinkamai pasirinkti?