Išorinis SEO
Nuolat besikeičiančiame skaitmeniniame pasaulyje stipri pozicija, o ne paprasčiausias egzistavimas, internete yra labai svarbi ne tik įmonėms, bet šią teoriją taip pat galima pritaikyti ir individualiems asmenims. Tinkamai parinkta ir suformuota išorinio SEO strategija atlieka svarbų vaidmenį didinant jūsų svetainės matomumą ir skatinant organinį lankytojų srautą. Dabar mes aptarsime išorinės SEO strategijos pasaulį, išnagrinėsime įvairius aspektus, strategijas ir metodus, padėsiančius išnaudoti išorinės internetinės svetainės optimizacijos paieškos sistemoms galią.
Kas yra išorinio SEO Strategija?
Išorinė SEO strategija, dažnai vadinama ne pačio puslapio struktūros ar vidinio sutvarkymo SEO, apima visus veiksmus, atliekamus už jūsų svetainės ribų, siekiant pagerinti jos reitingą paieškos sistemose ir bendrą matomumą internete. Tai apima daugybę veiksnių, kuriais seo specialistai siekia sukurti tvirtą ir patikimą bei stabilią poziciją internetinėje erdvėje. Kad būtų paprasčiau, išskaidysime pagrindinius Išorinės SEO strategijos elementus.
Nuorodų kūrimas
Nuorodų kūrimas yra vienas iš pagrindinių išorinio SEO kertinių akmenų. Pagrinde tai apima aukštos kokybės atgalinių nuorodų įsigijimą iš autoritetingų jūsų verslo krypties svetainių. Šios atgalinės nuorodos rodo pasitikėjimą jūsų svetainės autoritetu, signalizuojančios paieškos sistemoms, kad jūsų turinys vertas dėmesio ir yra patikimas.
Socialinių tinklų įtraukimas
Aktyvus dalyvavimas socialinės žiniasklaidos platformose yra būtinas išorinio SEO sėkmei. Dalijimasis savo turiniu, bendravimas su auditorija ir apskrita, aktyvus socialinių tinklų panaudojimas gali netiesiogiai padidinti jūsų svetainės reitingą.
Turinio rinkodara
Vertingo ir bendrinamo turinio kūrimas ir reklamavimas yra gyvybiškai svarbus „Išorinio SEO strategijos“ aspektas. Aukštos kokybės turinys ne tik pritraukia atgalines nuorodas, bet ir įtraukia jūsų auditoriją, atvesdamas vis daugiau organinio srauto.
Internetinis reputacijos valdymas
Jūsų internetinė reputacija yra svarbi. Atsiliepimų, paminėjimų iš klientų pusės stebėjimas ir tvarkymas gali turėti teigiamos įtakos jūsų raktinių žodžių demonstruojamiems rezultatams paieškos sistemose, o kartu ir prekės ženklo patikimumui.
LSI raktinių žodžių galia
Latentinio semantinio indeksavimo (LSI) raktiniai žodžiai yra terminai, susiję su jūsų pagrindiniu raktiniu žodžiu. Nors jie nėra aiškiai paminėti jūsų turinyje, tačiau jie vis tiek atlieka svarbų vaidmenį bendrame SEO paveiksle.
Efektyvios Išorinės SEO strategijos
Svečių dienoraščiai
Aukštos kokybės straipsnių įtraukimas į autoritetingas jūsų nišoje esančias svetaines ne tik padeda gauti informacijos, bet ir užtikrina vertingas atgalines nuorodas.
Bendradarbiavimas su įtakingais atstovais
Bendradarbiavimas su savo pramonės įtakingais atstovais gali sustiprinti jūsų buvimą internete. Jie gali bendrinti jūsų turinį su savo sekėjais ir pritraukti daugiau srauto į jūsų svetainę.
Nutrūkusios nuorodos kūrimas
Nustatykite neveikiančias nuorodas kitose patikimose svetainėse ir pasiūlykite savo turinį kaip jų pakaitalą. Tai abiems pusėms naudinga situacija, nes jūs gaunate atgalinę nuorodą, o pastarosios svetainės savininkas sutvarko sugedusią nuorodą.
Internetiniai katalogai
Įkelkite savo svetainę į patikimus internetinius katalogus, ypač susijusius su jūsų veikla. Tai pagerins jūsų svetainės matomumą vietinės paieškos rezultatuose.
Dalyvavimas forume
Nepamirškite, kad galite dalyvauti su verslu susijusiuose forumuose ir internetinėse bendruomenėse. Pateikite vertingų įžvalgų ir sprendimų, o forume rašomuose postuose apatinėje dalyje paraše įtraukite nuorodą į savo svetainę.
Socialinis žymėjimas
Pasidalykite savo turiniu socialinėse platformose, tokiose kaip Reddit, Digg ir StumbleUpon. Tai gali padidinti jūsų turinio parodymą ir generuoti srautą.
Daugiau aktualios informacijos apie skaitmeninio marketingo agentūros akyualijas galite pasiskaityti svetainės Bloge: SEO auditas