Įvadas
Šiuolaikinėje ir nuolatos besikeičiančioje, su dideliu konkurentų kiekiu, rinkoje reikia pasitelkti įvairias priemones tam, kad būtų pasiektas didesnis matomumas internetinėje erdvėje. Vienas iš efektyviausių būdų yra pagrindinių raktažodžių tyrimas. Tai yra procesas, kurio metu ieškoma ir identifikuojama populiariausi žodžiai, susiję su būtent Jūsų verslo sritimi bei turiniu.
Dabar aptarsime svarbiausius pagrindinius raktažodžių tyrimo etapus, geriausius įrankius ir patarimus, kaip tai padaryti efektyviai tam, kad pagerintumėte savo puslapio matomumą ir pritrauktumėte daugiau lankytojų, o kartu ir potencialių pirkėjų.
Etapai
Temos nustatymas
Pirmasis žingsnis atliekant pagrindinių raktažodžių tyrimą yra nustatyti temą, susijusią su verslo sritimi ar turiniu. Tai padės apibrėžti pagrindinius žodžius, kurie yra tinkamiausi Jūsų puslapio turiniui ar net pačiai svetainei.
Raktažodžių rinkinys
Antras žingsnis tai tos raktinių žodžių temos sukūrimas, kurios norėsite ieškoti. Naudokite jau turimas žinias apie būtent Jūsų verslo sritį tam, kad nustatytumėte raktažodžius, kurie jums neš realią naudą. Taip pat galite pasinaudoti įvairiais įrankiais, pavyzdžiui, „Google AdWords“ planavimo įrankiu, kad rastumėte atitinkamus raktažodžius.
Raktažodžių analizė
Trečiasis žingsnis yra atlikti išsamią pagrindinių raktažodžių analizę. Čia reikia atsižvelgti į jų konkurencingumą, paieškos užklausų skaičių bei svetainių reitingus. Norint gauti tikslius duomenis, galima naudoti specializuotus įrankius, tokius kaip „SEMrush“, „Ahrefs“ ar „Google AdWords“.
Raktažodžių atranka
Ketvirtasis žingsnis yra atrinkti geriausius ir tinkamiausius raktažodžius. Tai reiškia, jog reikia atsižvelgti į pagrindinių raktažodžių reikšmingumą, konkurenciją ir jų naudingumą Jūsų veiklai.
Raktažodžių naudojimas
Penktasis žingsnis yra pagrindinių raktažodžių naudojimas puslapio turinyje ar pačioje svetainėje. Svarbu nenaudoti jų per daug tam, kad puslapis būtų neperpildytas nereikšmingais ir realios naudos neatnešančiais raktiniais žodžiais. Naudodami raktažodžius, galite pritraukti daugiau lankytojų ir pagerinti svetainės matomumą internetinėje erdvėje.
Geriausi įrankiai
„Google AdWords“, tai raktinių žodžių planavimo įrankis – leidžiantis nustatyti, kokie raktažodžiai yra populiariausi tam tikroje srityje ir kiek jų naudojimas gali kainuoti reklamos kampanijoje.
„SEMrush“ padeda rasti tinkamus raktažodžius ir įvertinti jų naudingumą, taip pat stebėti konkurentus ir jų naudojamus raktažodžius.
„Ahrefs“ leidžia gauti išsamią informaciją apie raktažodžių naudojimą konkurentų svetainėse ir nustatyti, kurie iš jų yra svarbiausi konkretiems puslapiams.
Naudokite ilgesnius raktažodžius, nes jie yra geriau orientuoti ir nukreipia lankytojus į tikslinį turinį.
Atsižvelkite į vartotojų kalbą ir terminologiją – nesvarbu, kad populiarios yra tam tikros frazės, tačiau jei jos nenaudojamos realioje kalboje ir neveda jų į paiešką ieškant paslaugos, tai nėra realu, kad pagal juos ateis Jūsų lankytojai.
Būkite originalūs, nes kartojant tuos pačius raktažodžius kaip ir jūsų konkurentai, galite prarasti savo unikalumą ir patrauklumą.
Apibendrinant, pagrindinių raktažodžių tyrimas yra labai svarbus, norint pagerinti svetainės matomumą ir pritraukti daugiau lankytojų. Jis padeda nustatyti, kokie raktažodžiai yra reikalingi Jūsų verslui, kokie yra populiariausi tarp jūsų konkurentų ir kaip juos naudoti savo turinyje. Atlikę šį tyrimą, galite sukurti geriau orientuotą ir tikslinį turinį, kuris atitiks jūsų vartotojų poreikius.
Taigi, jei norite, kad Jūsų puslapis būtų matomas ir patrauklus lankytojams, būtina atlikti pagrindinių raktažodžių tyrimą. Tai gali padėti jums pagerinti savo veiklos rezultatus: padidinti pardavimus ir pritraukti naujus klientus. Nepamirškite, kad pagrindiniu smuiku čia groja kokybiškas turinys, kuriame turi būti naudojami Jūsų pasirinkti pagrindiniai raktažodžiai. Taigi, stenkitės kurti unikalų ir įdomų turinį, kuris atitiks vartotojų lūkesčius.
Daugiau apie raktažodžius sužinoti galite čia: https://webstudio.lt/ka-reikia-zinoti-apie-raktazodzius-ir-kaip-juos-tinkamai-pasirinkti/