Spalio mėnesio algoritmų atnaujinimas: kova su „spam‘u“
„Google“ oficialiai patvirtino, kad paieškos rezultatuose visame pasaulyje ir visomis kalbomis bus išleistas algoritmo atnaujinimas, kuris bus skirtas kovai su šlamštu.
„Google“ oficialiai patvirtino, kad paieškos rezultatuose visame pasaulyje ir visomis kalbomis bus išleistas algoritmo atnaujinimas, kuris bus skirtas kovai su šlamštu.
Visi tie, kurie tiesiogiai nedirba su paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“ ar „Bing“, tikriausiai ir negalėtų atsakyti, kaip veikia jų reitingavimo algoritmai.
Kas patraukia akį dar prieš produkto įsigijimą internetinėje parduotuvėje? Tikrai ne siūlomų produktų gausa, kokybė ar pranašumai prieš jų analogus, o visų pirma yra pamatomas pats internetinis puslapis
Atgalinių nuorodų kūrimas neabejotinai yra viena iš kontraversiškiausių ir dažniausiai aptarinėjamų temų, kai yra kalbama apie SEO. Tai visai nesunku suprasti, nes praktiškai nėra įmanoma rikiuotis geresnėse „Google“ rezultatuose be nuorodų, kurios nuveda atgal į Jūsų puslapį. Taip yra kuriamas autoritetas internetinėje erdvėje, kuris matuojamas pagal pastarųjų kiekį ir kokybę. Net ir anksčiau minėtoji paieškos …
Daugiau nei du trečdaliai visų paieškos užklausų taip ir baigiasi, be jokio tolimesnio veiksmo iš vartotojų. Tai reiškia, kad potencialūs pirkėjai neapsilanko ne tik pas Jus, bet ir pas Jūsų konkurentus, todėl tampa akivaizdu, jog SEO dar yra toli gražu neišsemtas šaltinis.
Jeigu nesate naujokai skaitmeniniame pasaulyje ar bent kiek esate susipažinę su rinkodaros pagrindais, tai terminas neuromarketingas neturėtų būti negirdėtas. Tačiau ar apskritai žinote, kas tai yra, o dar svarbiau, kam to reikia? Žemiau pasidalinsime savo įžvalgomis, kurios apie šį reiškinį daugiau sužinoti, nes tai yra labai svarbi, ne tik vizualinė, bet ir su paieškos variklių optimizacija …
Taigi, visai nesenai paleidote savo internetinį puslapį su visais reikalingais aspektais, tai yra puikiu dizainu, patrauklia vartotojo sąsaja bei geru turiniu. Viskas tvarkoje, tačiau reikia suprasti, kad norint ir toliau augti ar net išlaikyti turimas pozicijas internetinėje erdvėje to neužtenka. Tiesą sakant,
Tiems, kurie nežino, tai yra tiesioginės nuorodos į svetainę, kurios yra talpinamos kituose puslapiuose. Jos yra laikomos svarbiomis rinkodaros pasaulyje, nes leidžia paieškos sistemoms surasti informaciją apie realų svetainės aktualumą. Žinoma, kad seniau viskas buvo paprasčiau: tinklalapis su daugybe nuorodų buvo laikomas svarbesniu už tuos, kuriose jų yra ne tiek daug. Būtent dėl to ir …
Paprastai tariant, paieškos rezultatai yra demonstruojami pagal raktažodžius, o ne pagal turinį puslapyje, todėl kartais yra pateikiama netinkama informacija. Būtent čia ir į žaidimą įžengia schema marku
Nors „Google“ dar niekur nėra atvirai pasakiusi, kiek per dieną sulaukia užklausų, bet vis tiek galima drąsiai teigti, kad skaičius turėtų būti tikrai nemažas. Kai kurie ekspertai mano, kad per dieną jų gali būti daugiau nei 3.5 milijardo. Trys su puse milijardo per vieną parą. Skaičius, kuris skamba įspūdingai ir čia tik pačiame pagrindiniame paieškos variklyje, …