Spamas

SPAM tipo laiškai

Kaip el. paštas tampa „spam“ – pagrindinės priežastys ir sprendimai El. pašto rinkodara yra vienas iš efektyviausių būdų pasiekti savo auditoriją, tačiau „spam“ problema gali trukdyti sėkmingai pristatyti laiškus. „Spam“ yra nepageidaujami el. laiškai, kurie dažniausiai blokuojami pašto tarnybų filtrų. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl laiškai patenka į šlamšto aplanką ir kaip to išvengti. Siuntėjo reputacija …

Skaityti daugiau

Search Generative Experience

Search Generative Experience (SGE)

SGE, arba Search Generative Experience, yra eksperimentinė paieškos funkcija iš Google, kuri naudoja generatyvinį dirbtinį intelektą (AI), siekiant pateikti vartotojams greitus ir aiškius paieškos temų apžvalgas be vargo pereiti per atskirus tinklalapius. Vietoj tradicinių nuorodų sąrašo, SGE pateikia trumpą teksto santrauką, kurioje atsakoma į dažniausiai užduodamus klausimus ir pateikiama esminė informacija apie paieškos temą.

Marketingo agentura

Marketingo agentūros padeda verslui pasiekti tarptautinę auditoriją

Šiuolaikiniame verslo pasaulyje, kai pasaulis tampa vis labiau globalus, vis svarbiau verslui pasiekti tarptautinę auditoriją. Tai gali būti sudėtinga užduotis, ypač mažiems ir vidutiniams verslams, kurie neturi resursų ir žinių, reikalingų sėkmingam tarptautinės rinkodaros vykdymui. Marketingo agentūros gali būti puikus pagalbininkas verslui siekiant pasiekti tarptautinę auditoriją. Jos turi sukaupę didelę patirtį ir žinias tarptautinėje rinkodaroje, …

Skaityti daugiau

Neuromarketinkas

Neuromarketingas ir sėkmė internetinėje erdvėje

Jeigu nesate naujokai skaitmeniniame pasaulyje ar bent kiek esate susipažinę su rinkodaros pagrindais, tai terminas neuromarketingas neturėtų būti negirdėtas. Tačiau ar apskritai žinote, kas tai yra, o dar svarbiau, kam to reikia? Žemiau pasidalinsime savo įžvalgomis, kurios  apie šį reiškinį daugiau sužinoti, nes tai yra labai svarbi, ne tik vizualinė, bet ir su paieškos variklių optimizacija …

Skaityti daugiau

Skambink dabar